God dag på er.

Är nu hemma efter en hektisk dag i skolan. Idag så har vi i arbetsgruppen fixat med vår sång till den kommande musikvideon. Riktigt kul dock väldigt krävande!

Hur har ni det då?
Ingen direkt värme här inte!!! Usch å fy vill verkligen ha vår NU.

..................
Tips!
Enligt en källa så kommer dessa snygga byxor in vecka 11 till Lindex. Å då vet vi ju att det säkerligen är ett bra pris på dem med, tror att det ska ligga runt 400:-. Så tips, håll ögonen öppna, räkna med att dessa tar slut snabbt!
Håll också era tummar för att ni skall kunna raffa åt er den snygga sjal ifrån samma affär, Blockfärger är det senaste! Priset ligger runt 80:-.


Kram.
Etiketter: , | edit post
13 Responses
  1. Jacqueline Says:

    Inte så lite alls... Den e ooootroligt bra... Fick höra av min dagis personal i dag att detta snö kaos skulle ig ha landat i Vancover... och de fick typ vårat väder vilket har ställt till problem för dom.... Hon spådde att vi får ha det så här i typ 2 månader till ... Pleease säg att det inte e sant... Jag deprimerar ihop


  2. Jeansen var rätt fina!

    SV: ja juste!
    okej, var det härligt då? har aldrig varit där tidigare.
    kram!


  3. Eva Agnes Says:

    Har du Adobe Photoshop?
    Där skriver du på headern som jag strax skickar över tom dvs utan text.
    Eva Agnes


  4. CArin Says:

    ja vem vill inte ha vår... Men det bara kommer mera och mera snö hela hela tiden. Hörde att det inte vart såhär "snörikt" sedan 1905, och det var ju ett par år sedan ;)


  5. lillasyzter Says:

    hoppas du haft en bra start på veckan, trots den hemska kylan! :)


  6. Lever loppan =))) själv då??

    Snygg jeans oavn!


    www.alexandrastyle.se


  7. Jennilie Says:

    Sv: Tack så mycket! :)

    Haha, ja alltså jag vet inte om jag har så mycket att dela med mig utav just nu faktiskt.. Det vi jobbar med mest nu är att få till en snygg design på sidan, bloggen håller på få sig en design också och sen är det andra saker kvar! :)

    Kramkram


  8. Miss M Says:

    I love jeansen *vill ha*

    KRAM


  9. Angelica Says:

    Men Tina då, vilken fin design du har! =) Gillar att bara blogginläggen rullar neråt!!

    Det är bra här men nog lika kallt som du har de! I min lägenhet var det 16 grader igår morse, burrr!


  10. HANNAH Says:

    Åh tusen tack :) Köpte det på H&M i september, så det finns tyvärr inte kvar :(


  11. Gillar jeansen!

    Ja, nu är jag hemma hur illa det än känns. Kallt och jäkligt.

    Kram!


  12. Kashaya Says:

    Den där sjalen är jag sugen på och jeansen var riktigt snygga de med.=)

    Sv. Visst var det sött?=)


  13. SV: Ja det är fint!
    Okej, jag kan tänka mig det