Finns att köpa på Ellos.se!

Etiketter: | edit post
8 Responses
  1. SV: ja det ska bli härligt :)
    Först tatueringar idag och sen naglar imorgon :)

    Jodå recept kommer imorgon, hann inte med det idag bara..


  2. Hej vännen vilka bloggmallar syftar du på ???
    Du har ju ändrat nu och det är kanonfint!!!
    Är det något du vill ha in i bloggen??
    KRAM


  3. mimmi Says:

    Diggar jeansen med läder ovan, men hade velat att jeanstyget var antingen ljusare eller mörkare. Är inte så förtjust i det mellantinget :)

    Ha en bra fettis dag imorgon!


  4. IngelaMollly Says:

    De översta jeansen är jag aspirant på ;-) layouten har min mamma fixat är det ngt speciellt du tänker på som jag kan fråga henne?


  5. Tack sötis :)

    Åh dem första jeansen var fräcka!

    Allt bra me dig?



  6. Jacqueline Says:

    Kommer de svarta skorna och bältet också ifrån ellos? De va skit snygga till jeans


  7. Jacqueline Says:

    Tack för svaret.... Jag skall genast undersöka om de finns i min storlek... Min är oftast slutsåld när jag väl ska till... så det gäller att vara ute i tid... annars så e det kört...