Hej på er mina toppen sköna bloggbesökare!


Varning, varning, för å vad jag älskar Isadoras nya lack och bra pris är det också!!! Wonder Nail Wide Brush, 69 kr, har släppts i tre nya färger:

615 Bardot Pink
616 Pink Cadillac
619 Vintage Mint



Vill också passa på att skriva om Isadoras lack hot chocolate, som ger en snygg brun ton. Vilket ni alla säkerligen vet om är väldigt tendigt just nu på nagelack.
Jämfört med exempelvis Chanel´s hypade lack Le Vernis 505, så är det ju ett bättre pris.
Och inte att förglömma Depend´s lack, för bara 25:- så kan du lätt hitta flera snygga trend lack exempelvis nummer 187, 188 och 189! Tänk kaffe och crème caramel så är du rätt ute i vår! Dock så kommer jag även att testa mera nostalgi popiga kulörer=) Sån är jag...


Kram å trevlig söndag.
Etiketter: , | edit post
3 Responses
  1. Eva Agnes Says:

    Hej Tina!
    När du lägger in en bild i header går du först till Anpassa
    Sedan klickar du på redigera Header då kommer det upp ett fönster där du lägger in bilden du har.
    Titta nedanför om du vill ha den i stället för eller över det du skrivit i headern.
    Lycka till


  2. Petra Says:

    Älskar nagellack! Skall genast kolla in dessa nr som du angav.


  3. Eva Says:

    Åh, fina! Beiga & rosa lack klarar jag men grönt gåååår inte för mig, känns inte som "jag"!