Ja jag vet att jag har skrivit om det förr, men kan liksom inte sluta att mer eller mindre hylla demi av olika former. Nu ligger det ju extra nära tillhands att blogga om också, då det är extremt trendigt i vår/sommar.

På bilden ser ni ett par snickarbyxor, från HM. Priset ligger på 499:-. Dock så ger just snickarbyxor mig lite förskolekänsla (dagis), samt ett gravid tänk...Hum jag vet inte de är ju i och för sig väldigt bekvämt, ja man har ju rätt att ångra sig...Men vad anser ni?

Snickarbyxa - HISS eller DISS?

Etiketter: , | edit post
14 Responses
  1. HISS!! Vart kan man köpa dem H&M kanske?


  2. esmeralda Says:

    haha joo jag med! Buhu...


  3. Jaa jag såg nu mig själv på fyran, kul och tack för tipset!

    www.alexandrastyle.se


  4. Nja... vet inte jag hade sånna när jag var gravid som sagt och jag vet inte om jag tycker det är sååå snyggt i annat fall och då var det liksom mer sött...
    Ta hand om dig tjejen
    KRAMISAR


  5. Sari Says:

    Denim är HOT! Jag får någ säga hiss, är det rätt variant så kan det var supersnyggt. Antingen med ett snyggt linne under el en öppen skjorta över :)


  6. Miss M Says:

    Njope! aldrig! Det känns som om att det ska vara en blöja där bak liksom! ISH! De är definitivt enbart till för förskolebarn!

    DISS!!!


  7. Angelica Says:

    Diss. Precis som du säger ger det ju en dagiskänsla men jag kan tänka mig att de skulle passa att använda privat om man tex. jobbar i trädgården eller så =)

    btw, vetu jag har tagit kandidatexamen! =D


  8. Jag har lite svårt för snickarbyxor så nja.. =)

    Jag har FB, sök på mitt namn bara.

    Ha en bra dag.
    Kram


  9. emma collin Says:

    jag som gravid tänker köpa ett par, annars skulle jag nog inte ha det :p


  10. ida Says:

    sv: ja det är ju så!


  11. winnifred.blogg.se Says:

    Tror jag är beredd att hissa snickarbyxan faktikst, tror det kan bli riktigt snyggt på rätt person :)


  12. Snickarbyxor kan vara en hiss om man matchar det rätt :)


  13. Eva Says:

    Jag tycker det är fint med snickarbyxor, men kan nog inte tänka mig att själv använda det. Håller med dig om att det blir lite dagiskänsla. Dessutom känns det som att man måste vara lång för att kunna "bära upp" dom, och jag är 160 cm...


  14. Jag älskar de där, så snygga!