Bilder ifrån style.com på Olsens tvillingarnas nya kollektion The row
Backstage, the sisters said:
"We wanted to do something low-key and straight to the point."
..................................................
Hej på er bloggläsare
som ni ser så mixar jag lite med min design just nu är inne i ett skede då jag inte kan bestämma mig om hur jag vill att min blogg ska se ut. Kreativ som jag är, hihi, så gillar jag att testa nya saker. Så vad tycker ni om designen? och inte att glöma Olsena kollektion, själv så tycker jag att den är snygg och klassiskt stilren, dock mycket med svart!
Nu blir det TV tajm här och lite rötjut=) kram.
Etiketter: , | edit post
5 Responses
  1. lillasyzter Says:

    hoppas du får en mysig lördagkväll :)


  2. mimmi Says:

    jag älskar tvillingarnas designer :) Speciellt den här kollektionen också.

    Nej vad fint du fått till designen på din blogg :) Ha en fortsatt bra lördag kväll.


  3. Miss M Says:

    Älskar designen, den är liksom som din personligeht =)Färglad, sprallig och trendig! KRAM!


  4. Petra Says:

    Jättefint har du gjort på bloggen. Själv har jag bara strul med layouter som lägger sig helt fel.

    Systrarna har en skön stil tycker jag också.


  5. tinazpicaboo Says:

    Å tusen tack!