Shit......jag dör!


queenswardrobe
Etiketter: , | edit post
12 Responses
  1. Eva Agnes Says:

    Så där blev det ju jättefint.
    Underbara skor. Helt fantastiska.
    Tyvärr kan jag inte gå på så höga klackar.
    Kram Eva Agnes


  2. Dom var verkligen kanonsnygga, ett stort ha begär väcks hos en sko galning som mig ;9
    Du har ju gjort såå himla fint här på bloggen.
    För att få min Header redigerar jag bilderna först i PICASA, sen lägger jag upp den som bild i headern.
    Barnen använder jag HTML från 3:e part i en gadget. inte så svårt faktiskt.
    Bara fråga om jag krånglar till ngt
    KRAMISAR


  3. Jenlen Says:

    Tack söta du :) glad jag blev, men ja visade bara dom korten som va ändå okej finns många ja inte vågar visa hihi..
    Ja det är ju sånt väder, vill ju helst hålla sig inne..
    Gör du denna dag då? Kram till dig


  4. Petra Says:

    Jättesnygga skor.

    Ang lack såhar jag nästan bara mörkalack. Just på sommaren jag vill ha lite annat. Kram


  5. Vilka snygga!

    SV: Jo det går bra faktiskt! :) Nej, jag får det nästa vecka och då blir det egypten! Har du lov nu? kram


  6. Men visst har du ändrat bakgrund till din blogg...den skulle jag aldrig ha missat...Har du gjort den själv?
    Hur har du fått Geishan och fjärilen att gå in en bit?
    Har du gjort kantfärgen samma som bakgrunden där texten ligger? Otroligt snyggt


  7. Eva Agnes Says:

    Kul att du tog den headern. Kramar Eva Agnes


  8. Emelie Says:

    sv: hehe den var bra .. men det finns bättre ;D


  9. SV: det stämmer jättebra, jobbar i en icabutik :)

    Jodå det går framåt, man har ju vissa dagar som bara är blä :P

    Hur är det själva söta du? :)


  10. Rebecca Says:

    Tack!

    Vilka coola :)


  11. simone Says:

    Riktigt snygga klackar! :D


  12. caroline Says:

    haha ja men jag tyckte mest att det var kul :D tack goding!

    de översta var riktigt snygga!