Hej läsare!

Känner att det börjar bli hög tid att slipa på mitt CV, då jag snart är klar med pluggandet. Om ni har några bra tips om hur ett bra CV ska se ut, kommentera gärna, för tips och idéer kan man aldrig få för mycket av.


Vad händer hos er idag?

Här hemma så ska det till att bli söndagsmiddag, tror det blir dillkött. Å jag vill så gärna bli frisk, det är så mycket att göra nu i skolan och det finns så mycket snyggt i affärerna nu med, Linda jag ska då allt försöka på måndag, lovar!


En läsare ville ha lite e.l.f tips; jag gillar deras primer, lipstainen, eye concealern och jag funderar på att köpa några mineralskuggor samt deras mineral lipstick i färgen runway pink.
Hoppas detta var till någon hjälp! Kunde dock inte komma åt din blogg.


Kram.
Etiketter: , | edit post
3 Responses
  1. LINDA Says:

    Tack! :)
    usch då, krya på dig!
    kram


  2. lisaevelina Says:

    hm nnja jag har en dålig dag.. Men du får krya på dig då :) Hoppas du blir frisk fort!


  3. Jennilie Says:

    Sv: Jadu jag jobbar just nu och sen får jag se vad som händer ikväll :) Själv?