Hej på er.

Så skönt med fredag och att jag har en ledig dag! Wiie, blev klara med musikvideon igår. Dock så är jag mera sjuk idag...


Tips!

Om ni som jag, har torra och nariga läppar, så är mitt tips till er:

Ta fram lite olivolja och häll i en skål och blanda i lite socker (jag det fungerar även med råsocker) och blanda ihop till en smet. Ta sedan av smeten och skrubba era läppar!!! Tvätta sedan av och gör om behandlingen igen om ni så önskar.
Lovar er att detta fungerar.
Efter behandlingen så tar jag även på lite Tender Care, ifrån Oriflame på läpparna.
Lycka till.
Etiketter: , | edit post
9 Responses
  1. B Says:

    Den är verkligen superfin och finns att köpa på bubbelroom.se :)


  2. Malin Says:

    Svar: aaaw tack så mycket. Kul att du fick inspiration :)
    Ha en bra helg söt!
    Kramis


  3. Caroline Says:

    Jag köpte den på Lindex förra sommaren. Den är verkligen helt underbar. Tack!


  4. HANNAH Says:

    Ja visst, så fräsht :)


  5. Det var ett bra tips. Jag är beroende av min lypsyl. =)

    Hoppas du får en bra helg. =)
    Kram!


  6. Sara Says:

    Tack så mycket. :)
    Jag går till Theodora på Modeklipparna.


  7. Kashaya Says:

    Den där Oriflame har jag varit sugen på, min mormor hade den.. Den går inte köpa i butik va?

    Sv. Tack.=) Sweet lemon serien luktar faktiskt riktigt gott.


  8. Jenleb Says:

    Bra tips söta du! Det va kompetensutb inom telefoni/växel :) har du för dig denna fredad kväll då?


  9. Angelica Says:

    *Sv.* Jag ska nog ta det lugnt och kolla på TVn, lets dance går väl fortfarande!? hähäh. Sedan serien Solsidan, så roligt ju. Vad ska du göra då? Hoppas du får en bra helg! kramz