har ni inte tidigare besökt sidan lyko.se, så gör det! Bra tips och bra produkter till ett ja...bra pris! På sidan så finns det exempelvis kampanjer, med extra bra priser...


...................................................


Nu över till något helt annat.

Är helt slut, vilken dag. Först så var alla bussar inställda samt alla spårvagnar. Så tur som en toka fick jag åka med pappi in till stan i snökaoset...Shit man åkte verkligen på liv eller död. Och mamma ville att jag skulle höra av mig hem till henne så fort ja va framme vid skola...oj, oj, oj drama!


I skolan sedan så var jag, Becca och Linda så kreativa så, då vi målat och fixat kulisser inför vårt kommande filmprojekt, bilder kan kanske komma i på bloggen om hur det ser ut...


Sedan när jag äntligen kom hem från att ha överlevt snökaoset åter igen, så var det då dags att plugga. Läsa en text på över 100 sidor samt skriva anteckningar till den samt ta reda på information om en annan text inför ett seminarium imorgon...Å ja just det skriva klart en logg med...har jag glömt något...??? Nej tror inte det....Nu ska jag käka lite soppa och sedan ta en kopp te framför halv åta hos mig....



Over and out!
Etiketter: , | edit post