Hej på er!

Idag så har jag och mamma varit barnvakt till Elton...så kul! Fast jag är så trött nu, undra ifall jag orkar se något på Melodifestivalen???
Vi passade också på idag att gå en promenad upp till centrum för att "dansa ut julen", tur att det var massor med tomtar på besök, dock så somnade Elton innan vi kom fram.
Senare fram mot kvällen, så kom även Eltons föräldrar på middag och fika...Vilken härlig och fullspäckad dag!

Nej nu väntar soffan...Hoppas er dag varit bra

Vi hörs snart igen.
Etiketter: | edit post
5 Responses
  1. Eva Says:

    Jag har haft en fin dag med min mamma som jag inte träffat sen i julas, så det var mysigt att ses igen!


  2. Jennilie Says:

    Sv: ja det tycker jag med! Tack detsamma :D


  3. SV: Tack så mycket! :)


  4. HANNAH Says:

    Åh tack vad söt du är :)


  5. emma pemma Says:

    låter som en härlig dag :) hoppas du orkade med melodifestivalen bara.

    sv; det är bara bra med mig, hur är det själv?

    kram