"Love it"
Etiketter: | edit post
12 Responses
  1. LINDA Says:

    Haha jo ibland så :) men det behöver man!


  2. jen Says:

    Hehe ja visst är det rätt ;) Sjukt snygga bilder, gaaah! Kram


  3. Jennilie Says:

    Sv: ja så bra, ska försöka få fart på bloggningen igen nu =) Kram


  4. Jenny Says:

    Tack söta du, så glad jag blev av din kommentar, ja får tacka plattången o smink för att man ser någolunda okej ut.

    Har du för dig då? jag gjorde nyss en cheesecakeglass har blivit tokig i det nu såå gott med varm hjortronsylt till mums.nu kollar jag på made in sweden innan efter halv åtta..



  5. SV: åh tack fina du! Mitt ansikte, (värsta minen + osminkad), har korta ben, utväxt, knasig matchning osv :D haha


  6. Eleonore Says:

    Tack detsamma! :)

    Så snyggt med hatt


  7. Petra Says:

    Visst är det tufft med hattar!



  8. nicole Says:

    Hanskarna är köpte från en liten butik nära mig :(


  9. Eva Says:

    Jag är helt såld på Weekday! They can do no wrong!


  10. Marie Says:

    Casual och snyggt.

    Ja, det är ljuvligt och det är så kul att man alltid träffar nya människor. =)