Å självklart va även haiti gruppen
på FB fejk!!!!!!!!!!
VARNING.
Etiketter: | edit post
7 Responses
  1. mimmi Says:

    så jävla hemskt att göra något sånt! Man blir ju medlem i syftet att göra något gott! hata.


  2. Sofia Werlin Says:

    SV: ska försöka ta en bild på det :)

    jag blev också förbannad när jag såg det på facebook


  3. Simone Says:

    Godnatt snygging! ha en riktigt fin onsdag!


  4. Miss M Says:

    F-n inte klokt att man kan utnyttja sådant =(


  5. emma Says:

    så jävla sjukt... jag har försig hört att alla sånna grupper "gå med och en krona går till.." men hörde att pengarna som kom in för just haiti gruppen skulle gå till någon nektrofil-grupp :S (folk som tänder på döda människor)


    sv; det är bara bra tack :) märker hur den börjar bli större. hihi.


  6. Eva Says:

    Kände det på mig :/


  7. Petra Says:

    Jag tänkte det! Jag hade hört något om detta. Jävla svin är dom skom kommer på att lura folk.