Hej bloggen!





Shit vilket plugg flow jag har haft idag. Hemstudier och ja, jag har nu ryggont! Inte bra att sitta på en kontorsstol en hel dag, ingen kropp är nog skapt för det...


Hur som satt här nu och började googla runt lite sökte lite skönhets saker och då dök den här sidan upp, beautyplanet. Så jag undrar är det någon som har handlat där ifrån? Är det en bra sida? Såg att det va gratis frakt om man handlade för 600:-...

Fann också en cool sida som heter sminkshop, massor med billigt...ja blir tokig!!

Här är lite som jag fastnade för på beautyplanet ...




Kram.

Etiketter: , | edit post
3 Responses
  1. Anonym Says:

    SV: Okej :) fast vissa av de jag la upp kan man ju faktiskt ha till jeans också!
    Kram


  2. Kashaya Says:

    Vad skönt med plugg flow, jag hoppas jag har det imorgon när jag ska skriva hemtentan. Klarade flervalstentan.=) Tack, alltid kul med vinster.


  3. Eva Says:

    Har inte handlat därifrån, men däremot från eleven.se & det har funkat super! Jättesnabb leverans och så får man många små provprodukter också!