Ibland blir det "kanske" lite för mycket av det goda...eller? Hur som jag gillar i alla fall starkt djurprint! Linda du vet hur det ligger till!=)


Har ni haft en bra dag då? själv så har jag varit i skolan och haft en verkstad, ja det kallas så, om hemsidor, i pedagogiskt syfte!


Sedan blev Linda och jag super duper sugna på att dra upp en sväng till The City...Vi letade efter snygga nagellack och lite annat krimskrams...Jag blev en cool klocka rikare samt ett par örhängen.
Linda du gjorde helt rätt i att köpa guldlacket!
Ha en fin kväll...Kram.




Etiketter: , | edit post
4 Responses
  1. Anna Says:

    Ja det där var ju lite väl och ta i kanske. Jag menar klädseln på bilderna. Med måtta kan det vara snyggt. :)


  2. Jenny Says:

    hihi ja ibland kan det gå en aning till överstyr ja :)

    va trevlgt o gått på stan & blivit en klocka rikare, hur såg den ut, bild kanske :)
    Kram


  3. Daniel Says:

    åh sån outfit vill jag fnittar runt med i finnbyn!


  4. emma Says:

    haha vad fult :p