Hej på er.



Hoppas att ni har en bra dag. Skönt att helgen nu äntligen är här.

I dag så var det ju club dag på HM, ojojoj farligt! Det blev en runda på stan med mormor som sälla. Hon köpte sig jeansleggins, och jag hittade en tvärrandig tröja, två nagellack samt en fin HM sjal. Riktigt nöjda var vi båda två.
Sedan for vi runt efter tulpaner som två galna hönor=). Morfar han satt på en bänk och snacka med polare. Så jag gissar på att han med var nöjd med besöket på stan.


Nu ringde precis min fina vän Linda och sa att hon snart kommer hem hit. Vi ska laga god mat och självklart se på Let´s dance. Vem är er favorit?


Ha en fin kväll...
KRAM
Etiketter: , | edit post
6 Responses
  1. Simone Says:

    hoh, clubdagar tycker vi om :D


  2. sofie Says:

    åh vad gulligt att din mormor använder jeansleggings :)


  3. JENNY Says:

    jag vet faktiskt inte än vilken jag har som favorit i lets dance svårt..dudå?

    Jag har haft rågblont förr men har färgat håret i många år så nu vet jag inet va ja har igentlien..
    Önskar dig en trevlig fredagkväll!


  4. Petra Says:

    Vilka underbara tulpaner. Snacka om vårkänslor. Claudia är väldigt bra tycker jag, min favorit.
    Kram


  5. Eva Says:

    Har faktiskt aldrig sett Let's dance!

    Även jag "drabbades" av H&M:s clubdag; köpte en silkeskavaj med pärlor på (så fin) & ett halsband. Ska självklart visa i bloggen imorgon ;)


  6. CArin Says:

    Gillar din header.

    Låste som du hade en mysig dag med shopping och lets dance. Vet inte riktigt om jag har någon favorit, får väl i så fall bli Agneta sjödin (otroligt snygg för sin ålder) eller Stefan sauk ( gillar honom)...Ha de