Hej på er i snökaoset!

Oj oj oj nu måste detta ta slut! Vill inte mer, just nu känner jag bu hu för snö. Kom inte ens till min skola idag. Bussarna var inställda typiskt och jag hade viktiga, obligatoriaka föreläsningar... ARG!
Som tur va så skulle föreläsaren ordna med en extra föreläsning för oss "alla" som inte kunde komma. Bra där!

Och så vill jag klaga lite till på de som "ska" hålla efter med snöröjningen...Hallå lever ni? Min hund kunde ju knappt göra ifrån sig, då snön är så hög...Fick liksom göra en liten plats på innergården där han kunde springa av sig osv, ja ni fattar=)

Hur som så det blir till att ha hemstudier i dag. Ska skriva lite på en uppsats och läsa en text...Jag som skulle lunch med vänner idag. Buhu för snö!

Kram.
Etiketter: | edit post
1 Response
  1. Miss M Says:

    Samma för min vovva, hon sitter i stora drivor och nästan kissar på sig själv =/

    Nä, nu får det väl snart vara vår va =)

    KRAM