Exklusivt för er visar jag delar ur KappAhl´s nya satsning
inför ss 2010.
Vad tycker ni? Personligen så tycker jag att det känns väldigt mycket hemmafru,
inte direkt min stil, fast jag gillar solbrillorna och de romantiska inslagen.
Hiss eller diss?


.......................................................................

Haft en bra dag? Här har det varit ok i alla fall.
Trött nu efter en heldag med två krävande
föreläsningar och en eftermiddag med drama...
Kram på er!
...........
pic.miashopping
Etiketter: , , | edit post
16 Responses
  1. Sara Says:

    Tack så mycket :D



  2. katarina Says:

    Sv: Jaa det har det varit också! :)

    Gillade solbrillorna dock...


  3. Petra Says:

    Inte riktigt min stil heller men jag får en otroligt längtan till sommaren. Kram


  4. Erika Says:

    Sv: jaa, galet skönt!! :D
    tack så jättemycket förresten. vad glad jag blir! kika gärna in igen om du har lust!



  5. Jennilie Says:

    Sv:Tack!! :) T-shirten är köpt på ett stånd i Umeå så det borde finnas lite här och där i städer :)


  6. lisaevelina Says:

    Ja men jag har inte hunnit ansöka om det ännu :S Jag tror det blir diss.. det är lite för sockersött för mig.. Vad pluggar du?Drama?


  7. ida Says:

    sv: låter kul! vad läser du?


  8. Wiwi Says:

    Hahahaa.... neeeh känns lite lyx faktiskt... :D


  9. carro Says:

    Tack! Det fixar du tjejen :)
    Lycka till till dej med.


  10. Sanna Says:

    Sv: Vad kul!
    Haha, visar imorgon.


  11. Erika Says:

    Tack =)

    Det ser fint ut, men är inte så mycket min stil heller. Men jag ska spana in den när den kommer i butik. Några accessoarer kanske man kan hitta =)


  12. alma Says:

    tack så mycket!!


  13. Tycker klänningen på andra bilden var hur söt som helst!

    SV: Tack så mycket, tjejen! :)


  14. Fifi Says:

    Lite söt 50-talsfruga kan ju vara kul till sommaren!

    En ängel låter fint, det har jag funderat lite på.