Hej!

Idag så började skolan igen, ganska så skönt. Tycker ju om det som jag pluggar, samt folket som jag pluggar med. Så det var ju inte direkt ångestladdat att dra till campus.
Det som var jobbigt var att behöva gå upp tidigt igen. Jag gör ju nästan alltid felet att jag vänder på dygnet under min ledighet, eller ledig och ledig jag har ju haft en hel det plugg "hemstudier" under lovet också.

Nej, nu ska jag ta å göra mig lite fin, för jag ska på KALAS!

Kram... Å hoppas att er dag var lika givande som min.
Etiketter: | edit post
7 Responses

  1. Ika Says:

    SV: Vilken av tröjorna menar du? Lagt upp två inlägg med kläder så du får vara lite mer specifik :)

    http://www.xxikaxx.blogg.se


  2. sara Says:

    hmm runt 200-nånting :)


  3. Eva Says:

    Jag jobbar med autistiska personer!
    Vad pluggar du? <3


  4. Kashaya Says:

    Hoppas du fick skoj på kalaset.=)


  5. Eleonore Says:

    Gick det bra i skolan idag? :)


  6. Petra K Says:

    hehe, jag brukar också vända på dygnet när jag är ledig ;)