Veckans bästa köp är helt klart mina nya skin handskar, som mamma hittade till mig i Tyskland. Så snygga, siter prima och till ett toppen bra pris med, 150:-. Hade tidigare inte hittat några i affärerna där jag bor, bara på nätet och jag ska inte upp till Stockholm nu på ett tag. Hur som jag blev super nöjd.


I dag har jag för övrigt fixat med lite blommor och så har jag handlat mat med mor och far. Snart ska jag ta ett soft kvällsbad, blir nog med bubblor eller olja i. Men innan nu så ska jag käka lite blåbärspaj och ta en go kopp kaffe.


Hoppas att ni mår bra!

Etiketter: , , | edit post
6 Responses
  1. Pania Says:

    sv; jaaa, grymt bra :D

    Ja det var jättekul :) Kommer bilder snart :D Ska bara få dom först :)

    Snygga handskar föressten :D Hade ett par sådana förra året, men dom försvann :(


  2. Petra Says:

    Så snygga.


  3. Marie Says:

    Mysigt med fix med blommor. Funderar på att köpa lite växter till lägenheten i veckan. =)

    De var snygga.

    Tack snälla du. =)
    Kram


  4. Fina! Har set liknande på MQ, men de hade hål för knogarna typ :)


  5. agnes Says:

    tack för kommentaren fina du!
    och ja, klänningen är från acne:)
    PUSS!


  6. Angelica Says:

    Sv. Tack vännen! Visst är det svårt att veta vad man vill och var man hamnar? Jag har inte en aning och det känns jättejobbigt att behöva tacka ja till städjobb när jag är utbildad ekonom liksom! *vill inte* men å andra sidan är det pengar under tiden kan jag ju söka jobb. Aja vi får se var det landar! =) kramz