Hej ...


Hoppas att ni har det fint. Har ni också haft snö ida? Usch, blev så besviken när jag vaknade och såg att det snöade. Igår hade vi nästan 14 grader och vårsol och idag snö...Men, men har hört att det kommer in fint väder till slutet av veckan. Händer hos er då?


Här så har det införskaffats nya tre lack idag. tre superfärger, ett från allas vår Isadora i färgen Muberry wine och ett i från HM´s egna märke, i färgen Latte 2 go och sist och billigast också för den delen, ett helt ny inkommet lack även till HM, dock Hello Kitty, men en så fin färg, Garden green.


Vill för övrigt ge pappi dagens ros och en stor kram idag, för han hjälpte mig att hitta mina x antal borttappade vårskor idag, så glad så!!! För er som inte hänger med just nu, så handlar detta om att jag hade tappat bort en utav mina påsar, med vårskor, så som converse och andra fin fina skor.


Kram på er.
Etiketter: , | edit post
3 Responses
  1. LIENE Says:

    sv: Ska nog göra det då, före skolavslutningen:)


  2. Paulina Says:

    Tackar! :D


  3. Tur att du hittade skorna igen :)