Hej.

För er som undrar vad jag gör just nu så kan jag tala om att jag sitter på campus i en datorsal. Har haft en härlig dag här med min toppen arbetsgrupp, shit vilket gött gäng vi är. Känns som om vi liksom bara kan skratta om det mesta.

Idag så bestämde vi oss för att käka lunch ute i solen. När vi satt där på trappan så var det som om man inte ville gå in igen, med solbrillor på sig och en flarra H2O i sin hand så känned livet soft. Men duktiga som vi är, så gick vi i och fixade till lite saker till en redovisning, som vi ska ha på fredag. Skönt att ha det mesta klart redan nu.

I kväll så blir det till att gå ut å gå en lång prommis med hunden, ska försöka få med mig familjen också, skönt att ha sälla när man är ute och går. För övrigt en toppen bra stund att dela med sig av sina tankar och funderingar kring veckan och dagen.

Btw någon mer än jag som blev besviken i måndags, när 4:an visades repriser av halv åtta hos mig!! Usch hoppas det kommer nya avsnitt snart, älskar ju den serien.
Etiketter: | edit post