är nyss hemkommen i från en tripp till the city, samt en långprommis i vårsolen med mor och far and the dog. Härligt värre, när jag var i stan gick jag in till en så kallad beauty shop, då jag tog lite priser på olika behandlingar, samt studerade deras produkter,bland annat mineral make up.

Någon utav er som har testar mineralsmink, kommentera gärna om bra produkter samt bra pris, nyfiken.
Nu ska det käkas en smarrig sallad här hemma sedan väntar en stund i soffan.
Ta hand om er.
Etiketter: , | edit post
8 Responses
  1. Kashaya Says:

    Sugen på att testa mineralsmink jag med..

    Sv. Ja den tycker jag också är läcker.=)


  2. Hej!
    En eyeprimer använder man för att förbereda ögat på en makeup. Den hjälper till att skapa en grund så att ögonmakeupen kan sitta på plats hela dagen utan att lägga sig i veck. Vissa eyeprimers funkar bättre än andra, men jag gillar Lumenes primer som kostar runt 100-lappen! Hoppas att du fick svar på din fråga! :D
    Kram!


  3. Petra Says:

    Japp du har rätt om grönt nagelack men jag är helt övertygad att innan sommaren så har det prytt mina naglar:) tack för tipset om det andra lacket.


  4. michelle Says:

    Svar: Tack så mycket :)


  5. Johanna Says:

    tack det skall jag göra :)


  6. mimmi Says:

    så fin design du fått till på bloggen :)

    Mineral sminket och Make up Store är bäst enligt mig! :)


  7. Hello sweetie! I.D är det absolut bästa Mineralsminket!

    Hjälp mig och tyck till. Jag har beslutsångest. Vilken färg av väskorna?

    Kram!


  8. simone Says:

    sv: Varsigod sockepuff :P Vad har du för dig nu? Solar? ;D