Hej...

Idag så har fixat en hel del i mors och fars trädgård, så fint det blir när man krattar fram alla små blommor. Har också klippt en del buskar och träd.

Innan allt arbete i trädgården, så gick jag och mor med Elton till en lekpark, då hans mamma jobbade inne. Efter lekparken så drog vi alla ut på en långprommis i det sköna vår vädret. Sedan blev det några slappa timmar samt fika ute i solen.

Nu så ska vi snart fixa fram lite käk, undrar om det blir räkwok...

Ha en toppen skön dag.
Kram.
Etiketter: | edit post
3 Responses
  1. Ebba Says:

    tack så mycket! å hatten kommer från H&M!


  2. CArin Says:

    Men då. jag hade också tänkt utför en massa trädgårdsarbete... Men var lat och orkade inte. Så nu fick jag dåligt samvete när jag läste om ditt trädgårdsarbete... Typiskt!


  3. tinazpicaboo Says:

    Carin inte vill jag ge dig ett dåligt samvete...hoppas du har det fint. kram