Etiketter: , | edit post
6 Responses
  1. Bella Says:

    Sv: Ja men visst är dem! köpte dem i förra året på rea. Kostat 599 men fick dem för 250! Ett kap! Lite osäker på om dem finns i år. Köpte dem på din sko. Förhoppningsvis hittar du ett par liknande, lycka till!
    Gillar din blogg också föresten ;)


  2. IngelaMollly Says:

    Åh vad snyggt! Allt bra med dig också? Kram!


  3. Nina Says:

    Tack så mycket =)
    Det var fint halsband som du har!


  4. Johanna Says:

    Javisst var det ett bra motto :)


  5. simone Says:

    sv: Hejhej :) Ja, chanel kanske är vanlig..? no 5 Kändes ovanlig här, inte sniffat mig till den på någon och ingen i bekantskapskretsen använder den så det får duga ^^:D


  6. Erika Says:

    Sv: jag är helnöjd! älskar shortdressen!!!! :D äger inget liknande!

    gå in nu på min blogg så kan du se mitt senaste inköp... jag säger bara O-M-G