Shit vilken dag!!!


En dag full av nya intryck, inspiration, skratt god mat och mode...


Hemkommen ifrån huvudstaden med x antal nya plagg. Har jag för övrigt nämnt hur mycket med folk det var!? Man behövde ju inte direkt känna sig ensam.


Rea, rea, rea stod det lite överallt och de rev (liksom jag) i högar med "fynd".


Hur som tack Linda för en helt sjukt kul och trevlig dag (ap rolig, Linda fattar!). Detta gör vi snart om!


Till mina kära läsare; hoppas att er dag varit bra...


Kram.
bilder.google sök
Etiketter: , | edit post
3 Responses
  1. Eva Says:

    åh, visa vad du köpte!


  2. Anonym Says:

    Tack själv för en jätte härlig dag! Det får vi som sagt göra om snart igen =) Kram Linda


  3. mimmi Says:

    kan man inte få se några av dina inköp ??!! :D

    Själv har jag fyndat på second hand idag ;) hel lycklig är jag!

    GOTT NYTT på dig!