Hej på er, vilken bra dag! Jag har spenderat dagen i skolan (campus), då jag har diskuterat pedagogers mångfaldssyn och värdegrundstänk, med en toppen bra grupp. Så trevligt så, vi fick varann på så bra humör och så gick vi och käkade en god lunch samt tog en fika.

Sedan när vi slutade så valde jag att dra upp till stan en stund med en god vän. Riktigt trevligt!!! Efter det så åkte jag med mina föräldrar till en leksaksaffär och köpte julklappar till mosters favorit Elton!

Kram.
Etiketter: | edit post
4 Responses
  1. Louise Says:

    Jotack det är finfint med mig!
    Hur är det själv?


    Puss


  2. mina Says:

    God kväll gumman..Hoppas att din torsdag har varit en bra dag..kram


  3. Ja, det ger verkligen en speciell känsla när snön lagt sig på marken. =)

    Låter som du haft en bra dag. Skönt att ha gjort bort lite julklappsköp.

    Sov gott.


  4. men gud nu får ni ge er!! ni hade ju shoppat klart för länge sen...