Toppen bra och skön modell i en härlig vår och sommar färg, leoprint!
Djurprint a Topshop

Minimarket, WIIE!


Band T, love it! Rock on=)



Påsväska med lite nitar och reptilmönster, känns helt rätt till vår/ sommar 2010. Påsväskor har man sätt på x antal visningar samt i x antal modekataloger. Känns som ett kul och bra fynd.
Hej, hej och god kväll bloggen!

Efter flera önskningar om jag ska visa lite av det som jag köpte i Stockholm, så kommer här några bilder...

Kram.
Etiketter: , | edit post
12 Responses
  1. Petra Says:

    Fina saker. Feamför allt tröjan med Guns & roses. Gott nytt år.


  2. Jenlen Says:

    alltid kul att få med sig ngt hem när man vart på stan! Fina köp..
    Passar på & önskar dig ett gott nytt år föresten.


  3. Art By Tina Says:

    Massa snyggt du fick tag på, särskilt förtjust i väskan längst ner. Ursnygg.

    Om du menar dom stora länkade armbandet i guld och silver (har inga flätade på bilderna...) så har jag fått dom av mormor - hon har ett gigantiskt smyckesförråd=)


  4. Miss M Says:

    Loved it all =)

    Gott nytt år sweetiepie! Kram Malin


  5. mimmi Says:

    Jätte fina inköp, speciellt den svarta, med paljetter på armarna :)
    Allt på rea?

    Nej nej nej, jag ska inte färga ! Gillar min naturliga hårfärg :D!


  6. Marie Says:

    Vad fint du köpt. =)

    Ja, behövdes en paus..dock lite för kort tycker jag.

    Gott nytt år. =)


  7. emma Says:

    ser ut som lyckad shopping :D


  8. LINDA Says:

    Tack, ja det hade jag allt! :)
    ja, folk överallt. haah :)


  9. Eva Says:

    jag klämde på zebratoppen inne på topshop idag, den är jättefin! minimarket tröjan är också toppen. GE MIG! ;)


  10. Eva Says:

    jag klämde på zebratoppen inne på topshop idag, den är jättefin! minimarket tröjan är också toppen. GE MIG! ;)


  11. Kashaya Says:

    Fina saker särskilt väskan! Hoppas du får ett fint nyår!


  12. nicole Says:

    tack detsamma sötnos