Jaha så då var det dags för skola i morgon igen då. Laddad, nja inte direkt...men det känns på nått sätt ändå bra att få igång rutinerna igen.

Så vad står då på schemat för morgondagen...föreläsningar och lunch, samt arbete med gruppen...ska försöka göra mig duktig och laga till en lunch låda, kan ju inte alltid käka ute som en simpel student...fast det lockar måste jag säga!

Tråkigt nog så blev det inget svampplock i helgen, något som jag annars hade räknat med, tycker ju att det e härligt att gå runt i skogen å bara va... ja e ju lite halv filosofisk av mig!=)
Men mamma och jag hann i alla fall med en super skön lång prommis med The dog. Aldrig fel!

Å så har jag ju varit lite duktig med att "agera" trädgårdsmästare, igen!...va vore mammas altan och framsida av huset utan min kreativa förmåga, hihi.

Hoppas att ni har haft en toppen skön helg med massor av mys å kanske lite go mat å dryck, det har i alla fall ja haft...
Shit vi gör ju så god mat här hemma att man inte ens blir nöjd när man går på en dyr restaurang..Man blir ju liksom lite kräsen, när man vet vad som verkligen smakar gott...som när vi var på Kreta, man blev aldrig riktigt nöjd med maten, fast Stefadon ( tror det stavas så) va sååå go!

Hum, nej nu e det nog dags att titta till student mailen inför skolan i morgon se om någon är sjuk eller så...

KrAm på er.
Etiketter: | edit post
2 Responses
  1. Ida Says:

    Lycka till i skolan!


  2. Kajsa Says:

    tack så mkt :D tyvärr var det i vintras som jag köpte en, på gina tricott. Men nu har det ju kommit ut sjuuukt snygga lite mörkare jeansskjortor på gina o H&M :D