Idag så har jag haft besök av mitt underbara gudbarn Elton och hans mamma, vi har käkat god lunch, badat i poolen och haft det mysigt. Blev för övrigt helt rörd när Elton sa mamma till syran, oj det var nära till tårar...Shit han e så duktig!




När man ser barn utvecklas så får man verkligen en känsla för hur fort tiden går, när jag var yngre så var detta en typisk sak som jag ansåg att vuxna talade om och funderade mycket kring...Men efter att ha följt lilla Elton från födseln inser jag nu också mer och mer att tiden mer eller mindre bara rusar iväg...Hum, lite filosofiskt, men dock sant!...


Hur ser ni på detta kära läsare!?

Ja just det jag har också haft en trevlig kräftskiva idag, mums!


Ha det nu gött=)
KrAm.
Etiketter: | edit post
2 Responses
  1. frida Says:

    svar: tack så jättemycket! :D


  2. Anonym Says:

    Isabel / svar:

    Ja det får vi verkligen hoppas att de inte gör !