Hej!


Just nu så känner jag mig som en riktig hurtbulle...Ser ni mig på bilden! hihi=)
Jag har arbetat i trädgården under dagen, hjälpt pappi med att fixa deras kompost och hävt jord och nu så e jag inkommen från en 1 timmes prommis...De ni! Så skönt...

Tråkigt att ni inte hade några tips på andra kurslitteratur "ställen", men det ska nog lösa sig.
Kanske inte finns direkt några andra...

Hur som i morgon ska jag äntligen ta å klippa mig, så skönt, mina toppar är riktigt slitna nu...Dock så blir det ju som tidigare bloggats om ingen ny hårfärg ännu...Det fålla vänta!
Å just det jag å pappi ska ju vara barnvakt också, till Elton, ska bli så kul, fast jag lär nog somna gott på kvällen...Ojojoj, det blir en hektisk dag...

Hoppas att er dag blir lika givande!

Love u...=)
Etiketter: | edit post