Hej och god dagen på er kära blogläsare...

.... så var det en sån där jobbig natt igen då. Min hund ville absolut inte komma till ro och sova...Han bara yrde omkring i mitt rum och höll mig vaken...Så jag tog och drog på mig byxor och t tröja för att ta ut honom, tänkte att han kanske var dålig i kistan...

Tre gånger senare så gav jag upp, då han inte gjorde nått när vi var ute...
Till slut så fick jag i alla fall honom att lägga sig i min säng och så somnade han, jag vet inte riktigt vad detta mystiska beteende kan bero på, men det händer cirka en till två gång per månad...???

Hoppas att er natt var bättre...


Love
Etiketter: | edit post
5 Responses
  1. Milly Says:

    tack söta du! :)ja, lite galet där borta...

    Vilken söt vovve! :) den vill jag ha!


  2. Marta Says:

    vilken söt hund! :D

    jag älskar kaffe men min mage gör inte det längre :/ så te får duga. :)

    jaha, lärare. intressant. var pluggar du?


  3. Nathalie Says:

    Vet vilken du menar men det är inte samma! Tror den hon hade köpt är från Zara :)


  4. emma Says:

    ja jag är också himla sugen på rött hår (: det är hot! amen söt din vovve är iaf!


  5. sv. ah jag älskar skorna :D