Okej nu tänker ni kanske vadå e hon typ sponsrad eftersom hon gör så många inlägg om just Lindex, men så är ju självklart inte fallet, utan detta beror helt enkelt på att Lindex just nu börjar falla mig mer å mer i smaken...



Titta bara på västen med nitar. Så snygg, ser verkligen den både till vardag å fest...Och scarfen, underbart mönster och härliga färger. Är ni som jag och har en särskild liten frestelse för just sjalar och scarfs!?...Det måste vara en form av släktdrag då min syrran, mamma och mormor känner lika dant...Me Like!!!




Priset för västen ligger på 299 :- och för 129:- så får du en scarf som mäter 105 * 105cm.



KrAm.
Etiketter: | edit post
4 Responses
  1. Anonym Says:

    snyggt du kan då hitta mycet snyggt för en liten peng!


  2. Kajsa Says:

    jag har precis ocså fått upp ögonen för lindex! köpte en lång vit väst, ett mönstrat linne o solglasögon för 120:- det kallar jag fynd :D


  3. Lina Says:

    snygg scarfs! västen skulle göra sig riktigt fin på dig, sis!
    Är så avis på er som ligger och lapar sol på kreta..


  4. Ida Says:

    hihi jaa att få sig ett skratt någon gång om dagen är kul. :P speciellt om man är trött och på dåligt humör. hehe

    vilka fina plagg! de skulle gärna få finnas i min garderob!