Klänning, lätt krinklad modell med överdel och axelband i smock, Halens

Lindex, figurnära klänning

Lindex, kavaj...(så fin vill ha!)
Lindex topp, design by Ewa Larsson






Kate Moss Topshop



Hej vänner

Många av er läsare tar studenten nu i sommar, därför tänkte jag ge er lite tips på fina kläder till studenten.

Själv så tycker jag att det ska vara vitt eller kanske puderrosa.


Vad tycker ni, går det med vilken färg som helst till just studenten?

Nyfiken!!


Ha det fint ikväll









Etiketter: | edit post
5 Responses
  1. emma Says:

    vilken söt topp från lindex :)


  2. Vilka snygga kläder vill ha allihopa!! Kraam


  3. Lindsey Says:

    Den från Lindex gillade jag verkligen. Men har köpt så mycket kläder på sistone, om det nu är möjligt *s*. För övrigt så gillar inte min figur vita kläder. Får bli när jag tappat en sisådär 10kg eller så =O).


  4. Den första klänningen var superfin! MV//Rebecka


  5. Kashaya Says:

    Bra tips.=)