HEJ.

Då det tydligen inte vill ta å sluta regna idag, så beslöt sig hela la familia att dra en sväng mot the city.

Även min syster ville följa med, vilket jag tycker va super skoj. Inte så ofta man tar sig tid att bara umgås hela familjen, nu för tiden.

Självklart så kunde jag ju inte låta bli att köpa något. Det var som om skorna ropade efter mig, där de stod så fint i affären. Hum jag å mina skor asså...=)

Haha, men det blev ju i alla fall inte bara skor idag, utan jag fick även tag på en present till sis sambo.

...............................
Btw. Tusen tack raringar för era härliga kommentarer.

Love / T
Etiketter: , | edit post
3 Responses
  1. Martina Says:

    Vilka härliga skor!

    Tack, önskar dig en fiiiin kväll.


  2. Linda Says:

    Det där mönstret passar ju dig perfekt, snygga :)


  3. Eleonore Says:

    ÅH vilka snygga skor!

    Hoppas du får chansen att någon gång se henne :)

    Tack detsamma vännen!
    kram