Här ser ni en bild på mina fjäderörhängen, priset på dessa ligger runt 80 -90 kr paret. Dessa kommer ifrån Gina och Ur och penn. Har man tur så kan man fynda, då jag såg ett par på Lindex förra veckan för, hör och häpnads 10kr!!!

Som jag skrivit tidigare, så ser vi ju just nu mycket med Etno inspirerat Och just fjäderörhängen är något jag kan tipsa er om att skaffa. De är lätta att få tag på, då det finna i flera budgetaffärer till bra pris samt över nätet.
Jag tycker också att fjäderörhängen verkligen kan lyfta en "dagens". Självklart så behöver man inte skaffa super stora, som på bilden ovan, det är du som sätter ribban.


pic. gogle sök plus me
Etiketter: | edit post
6 Responses
  1. Jenny Says:

    Oh, de megastora i mitten är fantastiska! Man kanske ska dra en repa på panduro och knåpa ihop ett par egna. Det blir nog helgens pyssel för min del.
    Himla fina kap du gjort! Gillar den turkosa färgen!
    Kram


  2. Detsamma!:) Och vilka snygga örhängen! Såg ett par i puderrosa hos Gina med fjädrar som jag vill ha:D


  3. IngelaMollly Says:

    Åh så fina, du kommer att se jätteläcker ut i dem. Kram!


  4. Art By Tina Says:

    Fjädrar är så fint. Indianigt.

    Missat att svara på din fråga. Glosset jag har på läpparna ganska ofta är ett väldigt ljusrosa läppstift, tror till och med det är köpt på Lidl. Väldigt billigt med andra ord. Men det är suveränt i färgen. Fast sitter inte så bra...


  5. Miss M Says:

    Vill ha ett par svarta nu till sommaren *Så snyggt*


  6. Angel.Pearls Says:

    Hej, härlig blogg -snygga örhängen!
    Eva