Sedan väntade Grönan...Vilken toppen dag!













Vid Skansen fick vi träffa flera sköna figurer och hälsa på Snoddas.







Lite turist bilder från gamla stan...



Hej.

Ovan bjuder jag er på ett bildregn från min tripp till Stockholm igår, vi var på klassresa med
åk 6 som jag har undervisat och haft praktik i under året. Resan gjordes som ett sommar avslut. Tur hade vi verkligen, dels med vädret men även med att alla elever och vuxna, var på toppenhumör.
Tack till alla elever och till Lena och Henrik.
..............................................................................

Foto av mig, kopiera ej bilderna tack!







Etiketter: | edit post
6 Responses
  1. Miss M Says:

    Ser ut som om ni haft en riktigt trevlig dag =) KRAM


  2. Linda Says:

    Verkar som dagen var toppen! Imorn ska jag på fest :) annars blir nog helgen rätt lugn, blir kanske lite uppsatsskrivande också. Kram


  3. Eleonore Says:

    Så kul med en resa till stockholm, ni er ut att ha gjort en massa skoj :)

    Tack, kul att du gillade inlägget :)


  4. Anna Says:

    Tack! :-)trevlig helg!


  5. Angelica Says:

    Fina bilder =)


  6. Erika Says:

    Härligt det ser ut =)

    Sv. Nej de är inte så nya, köpte skorna förra sommaren.