Hej vänner.


Efter som det till slut även blev ös regn här hemma samt åska, så beslöt jag mig för att dra in en sväng mot the city idag.

Där hittade jag som tur va en superfin klänning från HM, The Garden Collection. Jag fann även en turkos ring samt en kofta och en topp, också den ifrån Garden Collection. Som vanligt så kändes det som om jag hade kunnat ha köpt en massa saker till, men mitt mål med dagens shopping, var att få tag på en klänning, och det fick jag.

Vill för övrigt tips er om att på de på HM säljer lipgloss för...10 kr. Finns i flera olika färger, jag köpte ett i lite korallaktig färg. Ser rosa ut ja vet.


Idag så fick jag också införskaffa mig mera plats att hänga alla mina kläder på, så jag köpte mig en äntligen en rullande klädhängare. Riktigt nöjd!


Hoppas att ni med haft en givande dag.
Ta hand om er.
5 Responses
  1. Martina Says:

    Vilka fina kap du kom hem med. :) Alltid roligt att med lite nytt i garderoben.

    Tack. :)

    Kram


  2. Linda Says:

    Snygg klänning! Kanske blir till att ha den på sittningen elr? :)


  3. Snygg ring, jag har en likadan! ;) Trevlig kväll! Kram Izabell


  4. Jenny Says:

    Haha jag har en precis likadan ring :) Det är så fint med turkoser!
    Klädhäst is the shit! Garderoben blir så mycket mer överskådlig!

    Haha huuuur kuuunde du gissa deeet? :D
    Har inte riktigt blivit av än dock, dumma migrän. Återupptar projektet imorn! Överväger om man ska utvidga och göra ett gigantic halsband också! hmhm.

    Kram!


  5. tinazpicaboo Says:

    Sv till Linda: vet ej ska till stan idag med å titta runt...kram