Å jag vill gå på loppis!!!!!!!!! Är så sugen att bara dra iväg längst vägarna å bara gå på loppis, älskar att göra små fynd. Typiskt nog har jag ingen att ta med mig en vacker dag som denna, alla vill bara sola och bada. Och nej, det är enligt mig inte lika kul att göra detta själv!

Hur som ska i alla fall bli riktigt trevlig kväll här, då hela familjen ska käka på resturang, MYS!
Vi ska gå till en liten italiensk krog, blir kanske en god pastarätt och vem vet, men det lutar åt en tiramisu som dessert...

Ha en härlig dag mina toppen läsare!
Kramen
Etiketter: | edit post
3 Responses
  1. Malin Says:

    sv: Tack!! :)

    Jag gillar också loppisar. Där kan man verkligen göra riktigt billiga och söta fynd!!


  2. Och du är mätt ännu förstår jag efter resturang besöket i går :)
    Ha en fin dag!
    Kramen♥


  3. sara Says:

    svar: tack detsamma!