Hej hopp.


Sitter på kontoret på jobbet och surfar runt lite innan jag ska börja jobba, ibland är det ganska så skönt att komma till jobbet en stund innan för att bara ta det lugnt ett tag.

Hur som, det blev en riktigt trevlig runda på stan igår jag mötte upp min mamma. Hon hade värsta shoppingsuget igår så jag följde med som glatt smakråd. Oj va hon handlade, nu förstår jag verkligen va jag har fått mina spenderarfingrar ifrån=)! Men trevlig va det, och jag hittade ju självklart också en del.

Tänkte passa på att tipsa er om att de nu äntligen har fått in Batiste Dry Shampoo på Kicks. Just nu har de även ett toppen erbjudande på just dessa, klubbpris: 48 kr, hur bra är inte det!? Jag köpte i alla fall en sådan ( se bild!).

Nu blir det jobbe....
Etiketter: , | edit post
7 Responses
  1. sv: tack finis :)


  2. Felicia Says:

    ta det lugnt på jobbet ;D, funkar dry schampoo? :P

    SV: gooodmooorgooon, eller godmiddag, ahha

    pusss


  3. lizel Says:

    ett tips är att gå till rusta, där köpte jag samma för 30 kr :)


  4. caroline Says:

    den borde man testa :)


  5. Kan faktiskt vara ganska avkopplande att fara på jobbet :)
    Ha en fin kväll!
    Kramen♥


  6. Jess Says:

    Det shampoot har jag aldrig hört talas om. Är det bra för torr hårbottten?


  7. LIENE Says:

    Godmorgon:)