Hej.


Jag kännde mig ju så mycket bättre på onsdagen, så jag gick till jobbet på torsdagen. Men när jag vaknade på fredagen så va jag helt yr och mådde illa (fick även upp lite), samt hade feberfrossa, bara så där från en dag till en annan. Detta innebär kort att jag ligger däckad hela helgen och hoppas på att kunna jobba på måndag. Å jag hatar att vara sjuk, orkar ju ingenting!


Men jag vill passa på att tacka min snälla granne, som kom över med nybakade bullar och en halv sockerkaka igår, för att hon tyckte så synd om mig, tack! Titta på bilden ovan...mums
Etiketter: | edit post
8 Responses
  1. Marie Says:

    Krya på dig gumman,stackare.
    Mycket varmt te och kura ner dig och bara mys.
    Stor styrke kram


  2. Emma Says:

    Bästa såklart för at barnen är härliga men nja vet inte om jag tycker att det är de bästa jobbet när vädret är såhär ;)

    Vad jobbar du med :)?
    verkligen snygga lack de kommer jag säkert köpa!


  3. Linda Says:

    Krya på dig vännen!


  4. Lindsey Says:

    Hoppas verkligen du kryar på dig snar. Det är absolut ingen höjdare att ligga sjuk. Särskilt inte om man har massor av saker som måste göras. Kramar på dig//L



  5. Kashaya Says:

    Usch då, hoppas du mår bättre idag.


  6. Emma Says:

    Jaha ok :)
    Hur länge har du jobbat på förskola och vilken åler jobbar du med?


  7. Angelica Says:

    Sv. ja det var kul, men lite besviken på firandet - hade kunnat vara större =P

    Krya på deej!