Hej.

Tack för alla krya på dig. Jag va hos läkaren igår och fick lite ny medicin samt något särskilt nässpray, så jag hoppas det ska bli bättre snart. Känns så tråkigt att inte kunna vara social samt att inte orka gå till jobbet, saknar ju "mina barn" samt de andra me så klart=)

Tänk va fort dagarna bara rullar iväg, det är ju ärligt talat inte så lång tid kvar tills första advent, efter det så säger det bara kabunss, så är julafton här...
Har ni köpt några julklappar ännu? Det har jag, då det är så svårt att hålla sig, när man ser något som man verkligen tycker passar personen i fråga. Dock har jag ingen direkt susning om vad jag ska önska mig, förslag tack.

klart slut!

/T
Etiketter: | edit post
3 Responses
  1. Hej Tina! Hoppas du blir bättre snart!:) Jag har handlat en, jag tänker lite som dig... när man ser något som man verkligen tycker passar personen i fråga så slår jag till!:)

    Krya på dig kraamar! <3

    Izabell


  2. emelie Says:

    svar: hehe tack så mycket :)


  3. Marie Says:

    Hoppas du snart blir bra!!
    Jag har köpt 2 julklappar.
    Kramis