Hej på er.

Den här underbart sköna tunikan köpte jag i helgen på Åhléns. Tänkte att den skulle bli fin nu till våren och sommaren. Den känns väldigt rätt just nu med tanke på att målarteknik figurerar på flera plagg. Den här tycker jag påminner lite smått om pointillismen, med sina färgduttar. Tänk att du målar med vattenfärg och använder lite extra mycket vatten i penseln....Märket är underbara frk. och priset var 249:- Jag är riktigt nöjd.
Ha en fin dag. Nu ska jag snart dra in mot stan och titta på sis nya kök.
xoxo.
Etiketter: , | edit post
3 Responses
  1. Så himla snygg, den ska jag också titta efter så snygg i sommar till bruna ben hur lång är den i strl 36/38 vet du det??
    KRAM


  2. tinazpicaboo Says:

    den e inte super lång, måste ha leggings till.ja gör de den e så fin! kram


  3. CArin Says:

    å vad fin. vilka härliga färger. Pasar ju utmärkt nu till påsk