Hej vänner.

Hemma nu från dagen jobbtimmar, nu väntar en stunds vila framför burken med en kopp te. Ögnar just nu igenom HM Mag... och jag gillar det jag ser. Massor med bra styling tips och en hel del snygga saker att bli extra nyfiken på. Jag är väldigt nyfiken på ringen på sid 9, så snygg! (se bild ovan). Massor med kredd ger jag också alla vår Frida Gustavsson, som i detta nummer visar vårmode a´ HM stil. Är sååå glad över att jag köpte min hundtandsmönstrade kofta (se bild ovan). Något jag annars inte gillar är Chanel Imans överdosering av smycken!!!!
Skippa halsbandet tack=)


Oj nu kommer Mammi hem med pizza, mums! Vi höres......
Foto av mig ur HM magazine/vinter 2010






Etiketter: , , | edit post
1 Response
  1. Älskar inpirationen det lilla magasinet ger...:)
    och älskar tipsen och kläderna , men så är jag HM freak också bara att erkänna ;)
    Ta hand om dig
    KRAM