Va på bio igår med en go vän, såg en gång i Phuket, den va mycket bättre än vad jag förväntade mig. Massor med skön humor och en hel del som jag kunde känna igen mig i, då jag rest till Thailand några gånger.

Innan bion så gick vi på stan, hittade fyra nya toppar, var på en va ett riktigt fynd, en tröja på Cubus för ynka 29:-, vilken tidigare kostat 299:-. Blev en matig sallad också och lite smågodis...En skön måndags eftermiddag!!

Idag är det ju som ni vet semeldagen, har ni käkat någon semla? Det har inte jag, vi skulle ha fått det på jobbet men hinder kom ivägen, så eventuellt blir det en semla på torsdag. Å jag som va så sugen...

Nu ska jag ta ett bad, fixa mig lite och sen slänga mig i soffan framför Top model.

Kramen
Etiketter: , | edit post
2 Responses
  1. Kashaya Says:

    Kul med bio.=)


  2. josefines.se Says:

    svar : det var supergott! :D

    Gilla gärna min bloggfacebooksida så skulle jag bli superdupermegaglad : http://www.facebook.com/#!/pages/josefinesse/144179652346078

    Kram <3