... är ju helt klart aldrig fel. Det blev en sväng till Monki (en affär jag nästan alltid hittar något i), där köpte jag tre tröjor och en basker/mössa. Sedan gick jag in på Lindex och hittade en tröja på rean som är nästan nyinkommen, värsta fyndet! Så nöjd och glad traskade jag förbi en skoaffär och hittade ett par nya boots, LYCKA! Det bör även här noteras att jag köpte ett par skor till min kära mor =)


Mera lycka blev det när jag på stan gick på en vän som jag inte träffat på lång tid.... Becca blev så glad att se dig! Kram...


Ja det var nog allt för idag. Nu blir det till att läsa bloggar ett tag och sedan läsa på om Egypten, måste veta hur det tre sig där...Sen, ja vem vet ölen står å väntar i alla fall=)


KRAM!

Etiketter: | edit post
1 Response
  1. Jess Says:

    Låter som en trevlig dag!