Rubriken summerar vad jag gjort under lördagen och söndagen.
Lördag:
Mamma, pappa och jag tog med oss hunden, lite vatten och frukt samt två korgar och åkte till skogen. Vi fick tag på en hel del svamp, vilket alltid är skoj. Vi var nog ute i tre eller fyra timmar. Väl hemma så lagade vi till en urgod middag.

Söndag:
Idag så var jag på stan och köpte mig lite nya höstplagg, ett paraply, ett hårband och en väska. Jag köpte också ett minilack från HM, som bara kostade 9.50:-, toppen bra pris! Jag vet inte hur många nyanser lacken finns i, men i just denna låda låg det tre. Jag köpte ett i färgen Grey Sky. Två lager gav bra täckning och nagellacket torkade snabbt.


Ha det bra!
Etiketter: , , | edit post
3 Responses
  1. Hejsan! Åhh kantareller, jag tänka mig att de smakade gott sedan..;) Ha en sköön dag:)

    Kraam


  2. Kashaya Says:

    Lät som en trevlig helg det där.=)


  3. agnes Says:

    tack goding!:)