Hej mina underbara läsare.

Sitter här och funderar och tänker på hur mycket jag längtar efter julen just nu. Å så mysigt det skulle vara att dra iväg till en julmarknad…

Hur brukar ni fira julen och vad gör ni för att komma in i den rätta julstämningen? Själv så är jag lite av ett pyssel freak, då jag gärna fixar med att göra egna jularagemang med blommor frukt och dylikt. Att göra eget godis är även det trevligt. Om ni har några bra recept så får ni gärna dela med er!=)


Nej nu så det snart dags för en god söndagsmiddag med köttfärslimpa, mums!
Kram.

Etiketter: | edit post
2 Responses
  1. ems Says:

    vilken mysig advent du brukar ha då! :( du har rätt, idag är en rätt seg dag alltså..
    kram


  2. Art By Tina Says:

    Tack för din fina kommentar om min tatuering. jag är väldigt kär i den. Gjorde den för några veckor sedan.

    Här är några fler bilder:

    http://trueborn.blogg.se/2009/november/newtattoocherryblossom.html
    http://trueborn.blogg.se/2009/november/happyhappyfriday.html