Hej och goder afton bloggläsare!


Som vi alla säkerligen vet så är det ju, ja just det, måndag imorgon.
Och då kan det lätt bli så att man på morgonen står lite halvt stressad och ska välja en dagens. Man står där vid garderoben och känner (kanske) lite smått ångest kring vad man ska ta på sig...

Om ni inte riktigt vet vad ni ska ta på er imorgon, så får ni här ett litet tips ifrån det kända märket Benetton via mig. Jag hoppas att detta kan hjälpa er med lite inspiration!

Dock så skulle jag satsa på någon med lite mera färg också, detta för att bryta av... Det har på bilden i alla fall gjorts ett försök med blå strumpbyxor=).

Nej nu e det slutbloggat för dagen!
Sov gott...


Etiketter: | edit post
8 Responses
  1. sarah Says:

    Usch ja man kan göra av med massssa pengar i ullared :) Det enda som var tråkigt var att de inte hade några snygga jackor :( Hittade du mycket när du var där?


  2. IngelaMollly Says:

    Ursnyggt! Så skulle jag absolut kunna se ut i morgon =)


  3. Johanna Says:

    haha det kommer ett inlägg imorgon omd et: )


  4. Miss M Says:

    precis SÅ skulle jag vilja se ut idag=) Jag måste se till att handla när lönen kommer! KRAM


  5. sadia Says:

    snygg outfit där :)


  6. sarah Says:

    Oki :) Jag handlade faktiskt inte en enda julklapp :( Dels för att det var så mycket folk. Men fick med mig massa nödvändigt hem som sminkbortagning o massa sånt :) Hoppas att du får en bra dag på jobb/skolan :)?


  7. Åh det var paradiset! CHOKLADCHOKLAD ;)


  8. Marta Says:

    va kul att du hittat in till min nya blogg. :)

    tack för komm och ha en trevlig dag!

    /fd nellybloggaren :)