Dagens aja baja går helt klart till vaccinationscentrum i stan för att de inte kunde ta emot mig och la familia på deras "dropp in tid" . Så arg och då slutade vi ändå tidigare på jobben för att hinna i tid!!!

Dock lite glad idag, då jag köpte mig ett par vinterskor, med lammull inuti, så varma och sköna, dock ett ganska så högt pris=)

Men för att uppdatera er om min hälsa, så är jag nu åter igen genomförkyld, tror jag har feber, så fålla se om det blir jobb imorgon. Ganska så trött på att knapra Ipren var eviga dag....

Tack för idag slut för idag.
Etiketter: | edit post
5 Responses

  1. trist med "drop in" som inte riktigt är "drop in", förstår att du blev irriterad!

    sv: ja visst är de väl fina kopparna! toknöjd!


  2. sara Says:

    svar: tack snälla. :)


  3. Kashaya Says:

    Vad trist när ni tagit ledig och allt. Ha en trevlig helg. Kram


  4. Matilda Says:

    sv: dom blev supergoda också! :) dock smälte inte chokladen som jag trott att den skulle göra..men men ;p geisha är ju alltid geisha :D