Snart! Äntligen...
Kram på er, nu blir det en kväll med TV för mig.
Etiketter: | edit post
11 Responses
  1. skickar här ist! har hittat en ascool sida på nätet med grejer till Elton. Synd att ni köpt klart alla presenter men titta gärna in ändå!
    http://www.serpentin.se/
    Snart är det Betty!!


  2. Anni Says:

    sv: okej, tack!


  3. linnea Says:

    jag måste se tvåan! :)

    tack :p


  4. Kashaya Says:

    Inte många dagar kvar nu..=) Ska du gå och se den?

    Sv. Nej, jag håller med...


  5. IngelaMollly Says:

    Lova att berätta vad du tyckte om den när du sett? =)


  6. mina Says:

    Ska bli skoj att se filmerna :)


  7. HelloNicki Says:

    God morgon sötnos :)

    Hihi som jag sa så får man ju leta efter någon mer okreativ i köket än mig :P Så vi åkte hem till min svärmor och åt lite middag. Mysigt va?

    Kram!


  8. Miss M Says:

    Ja, ÄNTLIGEN, som jag längtat....


  9. Den skulle jag vilja se. =)
    Ha en mysig kväll.


  10. Den skulle jag vilja se. =)
    Ha en mysig kväll.


  11. Ellinor Says:

    Jag har inte hunnit sett den andra ännu. Men den kommer ut nästa vecka på dvd!